Chestionar Comunicații IKARUS FLIGHT SCHOOL 0% 0 votes, 0 avg 848 Ikarus Flight School Comunicații 1 / 186 COM_121. Mesajele de primejdie sunt mesaje privind siguranța unei aeronave, a unei ambarcațiuni sau a unui alt vehicul sau persoană la vedere. trimise de un pilot sau de o agenție de operare a aeronavelor care au o semnificație iminentă pentru aeronavele în zbor. privind avioanele și pasagerii acestora care se confruntă cu o amenințare gravă și iminentă și care necesită asistență imediată. privind funcționarea sau întreținerea instalațiilor care sunt importante pentru siguranța și regularitatea operațiunilor de zbor. 2 / 186 COM_99. Piloții care solicită o trecere MATZ ar trebui să transmită următoarele informații atunci când li se solicită acest lucru de către operatorul militar: b. Indicativ de apel A / C, poziția actuală, următorul punct de intoarcere, altitudine c. Indicativ de apel A / C, altitudine, poziție, plecare și destinație, POB a. Tipul aeronavei, intenția, plecarea și destinația, ruta, POB d. Indicativ de apel A / C și tip, punctul de plecare și destinație, poziția actuală, altitudine, cerere 3 / 186 COM_65. În spațiul aerian al Romaniei, atunci când autorizati o aeronavă pe o ÎNALTIME, un controlor de trafic va include: b. Reglarea presiunii regionale c. QFE a. QNH d. Setarea standard a presiunii 4 / 186 COM_173. În ce situație este potrivit să setați codul transponderului 7600? Urgență Pierderea radioului Deturnare Zbor în nori 5 / 186 COM_62. Un apel de pericol trebuie să fie precedat de prefixul: a. PAN PAN sau MAYDAY transmis de două ori c. MAYDAY transmis de trei ori d. PAN PAN transmis de trei ori b. MAYDAY transmis o singură dată 6 / 186 COM_80. Când citiți o instrucțiune ATC, ar trebui să încheiați mesajul cu: b. Indicativul de apel al stației de la sol c. “Terminat" d. “Iesit" a. Indicativul de apel al aeronavei 7 / 186 COM_102. Părăsirea unei frecvențe de control (cu excepția cazului în care se ajunge la poziția finală de parcare) trebuie aprobat. trebuie aprobat de două ori. nu este obligatoriu să fie raportat. trebuie raportat. 8 / 186 COM_3. Cuvântul „Roger” are semnificația: d. Am primit ultima transmisie b. Primit și înțeles c. Voi respecta mesajul a. Înțeleg ultima ta transmisie 9 / 186 COM_139. Ce expresie folosește un pilot dacă o transmisie trebuie să răspundă cu „nu”? Nu Nu Terminat Negativ 10 / 186 COM_182. Care dintre următoarele frecvențe este destinată comunicării vocale VHF? 117,30 kHz 108,80 MHz 115,15 MHz 120,50 MHz 11 / 186 COM_96. LARS este un serviciu de supraveghere ATS disponibil pentru a asista piloții care zboară în afara spațiului aerian controlat. Acesta este furnizat până la și include FL în mod normal la … nm de unitatea nominalizată. Serviciul oferit va fi ………..sau……….: d. FL 85, 40 nm. Serviciu de bază, serviciu de trafic b. FL 95 40 nm. Serviciu procedural, serviciu de eliminare a conflictelor a. FL 85, 30 nm. Serviciu de trafic, Serviciu procedural c. FL 95, 30 nm. Serviciu de trafic, serviciu de eliminare a conflictelor 12 / 186 COM_181. Care dintre următoarele frecvențe este destinată comunicării vocale VHF? 118,75 kHz 118,75 MHz 327,25 MHz 327,25 kHz 13 / 186 COM_147. Care este modul corect de utilizare a indicativului de apel al aeronavei la primul contact? Folosind doar ultimele două caractere Folosind numai primele două caractere Folosind toate caracterele Folosind numai primele trei caractere 14 / 186 COM_115. Ce înseamnă abrevierea „QTE”? Directia adevarata catre stație Directia magnetica către stație Directia adevarata dinspre stație Directia magnetica dinspre stație 15 / 186 COM_101. În ce situații un pilot ar trebui să utilizeze transmisii oarbe ? Atunci când situația traficului la un aeroport permite transmiterea informațiilor care nu trebuiesc recunoscute de stația de la sol Când nu se poate stabili nici o comunicație radio cu stația aeronautică corespunzătoare, dar când există dovezi că transmisiile sunt recepționate la acea unitate terestră Atunci când o transmisie care conține informații importante de navigație sau tehnice trebuie trimisă în mai multe stații în același timp Când un pilot a zburat în nor sau ceață neintenționat și, prin urmare, ar dori să solicite asistență de navigație de la o unitate terestră 16 / 186 COM_34. Care dintre următoarele este un exemplu de autorizare condiționată? a. YR-5146 dupa aterizărea PA28 aprobati intrarea d. YR-5146 raporteaza numar final 2 c. YR-5146 decolează la discreția dvs. b. YR-5146 aliniază după aterizare PA28 17 / 186 COM_45. Lizibilitate 4 inseamna: a. Perfect lizibil c. Lizibil d. Lizibil din cand in cand b. Ilizibil 18 / 186 COM_50. După prefixul MAYDAY și indicativul de apel al stației adresate, secvența corectă pentru conținutul ulterior al unui mesaj de primejdie este: c. Poziția, POB, indicativul de apel al aeronavei, tipul și natura situației de urgență a. Indicativul de apel al aeronavei, tipul, natura situației de urgență și poziția d. Indicativul de apel al aeronavei, tipul, natura situației de urgență și POB b. Indicativul de apel al aeronavei, tipul, natura urgenței și intenția comandantului 19 / 186 COM_70. După ce stabiliți o comunicare bidirecțională și vi se cere să „transmiteti mesajul”, piloții care necesită un LARS ar trebui să treacă: b. Tipul aeronavei, intenția, plecarea și destinația, ruta, POB c. Indicativ de apel A / C și tip, punctul de plecare și destinație, poziția actuală, altitudine, cerere sau intenție d. Indicativ de apel A / C, poziția actuală, următorul punct de intoarcere, altitudine a. Indicativ de apel A / C, altitudine, poziție, plecare și destinație, POB 20 / 186 COM_85.Cuvântul sau expresia folosită pentru a indica faptul că ați primit un mesaj ATC și că îl veți respecta este: a. Roger c. Da d. Wilco b. Afirmativ 21 / 186 COM_24. ATC vă întreabă „sunteți capabil să mențineți VMC?” un răspuns corect ar conține sintagma: c. Afirmativ sau negativ a. WILCO d. Da sau nu b. ROGER 22 / 186 COM_107. Ce înseamnă abrevierea „FIR”? Receptor de integrare a zborului Informații radar despre flux Cererea de integrare a fluxului Informații despre regiunea de zbor 23 / 186 COM_178. Care este frecvența corectă pentru un mesaj de primejdie inițial? Frecvența radar Frecvența de urgență Frecvența FIS Frecvența curenta 24 / 186 COM_134. Care este semnificația sintagmei „Corecție”? Se acordă permisiunea pentru acțiunea propusă Înțeleg mesajul dvs. și îl voi respecta A fost făcută o eroare în această transmisie. Versiunea corectă este … Am primit ultima dvs transmisie 25 / 186 COM_140. Ce frază trebuie utilizată atunci când un pilot dorește ca turnul să știe că este pregătit pentru decolare? Gata pentru pornire Solicit decolarea Gata Gata de plecare 26 / 186 COM_153. Ce indică o audibilitate de 5? Transmisia este perfect audibilă Transmisia este audibilă Transmisia este audibilă, dar cu dificultate Transmisia este audibilă din când în când 27 / 186 COM_174. Care este modul corect de acționare atunci când ne confruntăm cu o defecțiune radio de clasa D în spațiul aerian? Zborul trebuie continuat peste 5000 de picioare, respectând regulile de zbor VFR sau spațiul aerian trebuie lăsat folosind o rutare standard Zborul trebuie continuat în conformitate cu ultima autorizație care respectă regulile de zbor VFR sau spațiul aerian trebuie lăsat folosind o rutare standard Zborul trebuie continuat în conformitate cu ultima autorizație care respectă regulile VFR sau spațiul aerian trebuie lăsat pe cea mai scurtă rută Zborul trebuie continuat peste 5000 de picioare, respectând regulile de zbor VFR sau spațiul aerian trebuie lăsat pe cea mai scurtă rută 28 / 186 COM_8. La ce distanță, într-o abordare directă, ați putea raporta „YR-5146 long final”? a. Între 8 nm și 4 nm d. Între 9 nm și 5 nm c. La 10 nm b. Între 7 nm și 3 nm 29 / 186 COM_169. Ce cod transponder indică o defecțiune radio? 7600 7500 7700 7000 30 / 186 COM_157. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii „Următorul raport PAH”? Pozitiv Roger Wilco Raportați PAH 31 / 186 COM_51. Sunteți în curs de primire a unui serviciu de la o unitate radar, vi se solicită „YR-5146 Confirmați-vă nivelul de zbor” scopul acesteia este de a: c. Verifica acuratețea informațiilor despre altitudine afișate pe controler a. Verifica setarea altimetru pe care o utilizați b. Verifica dacă este selectată raportarea altitudinii d. Verifica pozitia 32 / 186 COM_76. În circumstanțele în care un pilot este responsabil pentru activarea unui plan de zbor, acest lucru poate fi realizat prin: b. Folosirea radioului pentru a cere un ATSU să activeze planul d. Solicitând permisiunea de a intra în spațiul aerian controlat, numai atunci când se află în spațiul aerian controlat, planul poate fi activat. c. Telefon înainte de plecare și nu trebuie făcut în zbor a. Solicitarea activării planului de zbor pe o frecvență FIS, evitând frecvențele ocupate 33 / 186 COM_103. Care prescurtare este utilizată pentru termenul „abeam” (travers)? ABM ABE ABB ABA 34 / 186 COM_152. Ce indică o audibilitate de 3? Transmisia este audibilă din când în când Transmisia este audibilă, dar cu dificultate Transmisia este perfect audibilă Transmisia este audibilă 35 / 186 COM_88. Conținutul corect și ordinea unui raport de poziție este: d. Poziția, nivelul, următoarea poziție și ETA c. Poziția, direcția, traseul și ETA a. Indicativ de apel A / C, poziția, timpul, nivelul, poziția următoare și ETA b. Indicativ de apel A / C, traseu,l poziția, direcția și nivelul 36 / 186 COM_118. Ce cod Q este utilizat pentru directia originala catre (TO) stație? QUJ QDR QTE QDM 37 / 186 COM_148. Care este modul corect de stabilire a comunicațiilor radio între YR-5146 și Turnul Clinceni? YR-5146 sună la Turnul Clinceni Turnul Clinceni cu YR-5146 Turnul Clinceni terminat Turnul de la YR-5146 38 / 186 COM_10. LARS este un serviciu de supraveghere ATS disponibil pentru a asista piloții care zboară în afara spațiului aerian controlat. Serviciul oferit va fi …….sau ……..: a. Serviciu de trafic, Serviciu Procedural b. Serviciu procedural, Serviciu de eliminare (gestionare) a conflictelor c. Serviciu de trafic, Serviciu de eliminare (gestionare) a conflictelor d. Serviciu de bază, Serviciu de trafic 39 / 186 COM_18. O autorizație specială VFR permite unui pilot să: d. Sa intre intr-o zona de control fara aprobare c. Sa zboare intr-o zona de control in circumstante care necesita in mod normal o autorizatie IFR a. Sa zboare in conditii meteorologice minime b. Sa treaca o linie aeriana fara a avea nevoie de un IR valid 40 / 186 COM_72. Atunci când dorește să tranziteze un MATZ, un pilot trebuie să stabilească o comunicație bidirecțională cu aerodromul care controlează zona până la … (i) … sau … (ii) … de la graniță, oricare dintre acestea este mai aproape: a. i) 10 nm ii) 5 minute c. i) 15 nm ii) 5 minute b. i) 10 nm ii) 10 minute d. i) 15 nm ii) 10 minute 41 / 186 COM_9. Când solicitați un tranzit MATZ, la ce interval / oră (care este cel mai devreme) trebuie făcută solicitarea? a. 20 nm sau 10 minute b. 15 nm sau 5 minute c. 10 nm sau 10 minute d. 15 nm sau 10 minute 42 / 186 COM_119. Care dintre mesajele de radiotelefonie listate are o prioritate mai mare decât un mesaj de siguranță a zborului? Mesaj de raport al poziției aeronavei Mesaj de regularitate a zborului Mesaj meteorologic Comunicare legată de găsirea direcției 43 / 186 COM_126. Care este modul corect de transmitere a indicativului de apel YR-JVK? Yankee Romeo Juliett Victor Kilo Yankee romeo Juliett Victor Kilogramm Yankee Romeo Yankee Victor Kilo Yankee Romeo Yankee Victor Kilogramm 44 / 186 COM_129. O frecvență de 119.500 MHz este transmisă corect ca unu unu noua mii punct cinci zero. unu unu noua punct cinci zero. unu unu noua punct cinci. unu unu noua punct cinci zero zero. 45 / 186 COM_21. Pronunția corectă pentru transmiterea unei înălțimi de 3400 este: d. Trei patru zero zero c. Trei mii patru sute a. Tree fower zero zero b. Tree tousand fower hundred 46 / 186 COM_12. „STANDBY” înseamnă: d. Așteptați și transmiteți din nou b. Stai și o sa te sun c. Repetați ultima transmisie a. La fel ca „transmiteți mesajul” 47 / 186 COM_28. În mod ideal, imediat după „mayday” o aeronavă aflată în primejdie ar trebui să transmită: a. Indicativul de apel al statiei careia i se adreseaza, daca timpul o permite d. Altitudinea si pozitia actuala b. Natura urgentei c. De trei ori indicativul de apel al aeronavei 48 / 186 COM_36. În primă instanță, ce frecvență ar trebui utilizată pentru transmiterea MAYDAY? d. Orice frecvență locală de urgență a. 121,5 MHz b. Frecvența civilă sau militară utilizată în acel moment c. Cel mai apropiat MATZ 49 / 186 COM_41.Pronunția corectă pentru transmiterea unei altitudini de 14.500 este: b. Paisprezece mii cinci sute d. Unu patru mii cinci sute a. Unu patru mii cinci zero zero c. Unu patru mii cinci sute 50 / 186 COM_31. Faceți un apel inițial către un ATSU și, ca răspuns, vi se spune „YR-5146 standby” ar trebui: b. Spuneți imediat „standby YR-5146” a. Nu spuneti nimic și așteaptati să fiti contactat c. Spuneti „wilco” d. Apelați din nou ATSU 51 / 186 COM_38. Un serviciu de trafic aerian furnizat pentru a oferi sfaturi și informații utile pentru conduita sigură și eficientă a zborului, care poate include informații meteo și activitate generală a spațiului aerian, este: a. Serviciul de bază d. Serviciul de informare a zborului b. Serviciul Trafic c. Serviciul de eliminare a conflictelor 52 / 186 COM_170. Care este expresia corectă pentru a începe o transmisie oarbă? Orb Transmițător orb Asculta Fără recepție 53 / 186 COM_54. Un serviciu procedural este un serviciu de trafic aerian în care: c. În plus față de un serviciu de bază, controlerul oferă informații specifice privind traficul derivat din supraveghere a. Serviciul de bază nu este furnizat, dar sunt furnizate informații critice pentru siguranță d. Serviciul de bază nu este furnizat, dar aeronavele care participă la serviciu vor fi lipsite de conflicte atât timp cât piloții respectă instrucțiunile b. În plus față de un serviciu de bază, aeronavele care participă la serviciu vor fi lipsite de conflicte atât timp cât piloții respectă instrucțiunile ATC 54 / 186 COM_27. Un apel de pericol este precedat de cuvântul rostit „MAYDAY”, care este transmis: c. De doua ori b. De trei ori a. O singura data d. De patru ori 55 / 186 COM_158. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii „Squawk 6721, contactati Bucharest Info pe frecventa 121.405”? Squawk 6721, 121,405 Squawk 6721, wilco Wilco Roger 56 / 186 COM_146. În ce caz este permis pilotului să abrevieze indicativul de apel al aeronavei sale? În spațiul aerian controlat După ce a trecut primul punct de raportare După ce stația de la sol a folosit abrevierea Dacă circulația este redusă în circuitul de trafic 57 / 186 COM_137. Care expresie este folosită de un pilot când vrea să zboare prin spațiul aerian controlat? Solicit Vreau Aplic As vrea 58 / 186 COM_163. Având în vedere o vizibilitate de 12 km, care este modul corect de a transmite această vizibilitate? Unu-zero kilometri. Doisprezece kilometri. Unu-zero kilometri sau mai mult. Unu-doi kilometri. 59 / 186 COM_106. Ce înseamnă abrevierea „FIS”? Sistem de informare a zborului Serviciu de informații intermitent Serviciu de informare a zborului Sistem de informare intermitent 60 / 186 COM_22. Frazeologia corectă RTF pentru frecvența 132.700 MHz este: a. Unu trei doua zecimale sapte d. Unu trei doua zecimale sapte zero zero c. Unu trei doi punct sapte b. Unu trei doi sapte 61 / 186 COM_150. Ce indică o audibilitate de 1? Transmisia este inaudibilă Transmisia este audibilă, dar cu dificultate Transmisia este perfect audibilă Transmisia este audibilă din când în când 62 / 186 COM_94. Plecați dintr-un aerodrom. Stația de la sol folosește sufixul indicativului de apel „INFORMAȚII” și vă spune: „Decolare Y-46 la discreția dvs., vânt de suprafață 300/8”. Un răspuns adecvat este: d. Decolare Y-46 b. Liber pentru decolare Y-46 a. Discreția mea, vânt de suprafață 300/8 Y-46 c. Roger Y-46 63 / 186 COM_130. Informația direcțională „ora 12” este transmisă corect ca Ora doisprezece. Ora unu doi. Unu doi. Unu două sute. 64 / 186 COM_83. O stație terestră care folosește sufixul „Radio” sau „Informații” nu va folosi expresia: a. Liber d. Negativ b. Raportez c. Transmite mesajul tau 65 / 186 COM_2. Frazeologia RTF corectă pentru frecvența 121.275 MHz este: b. Unu doi unu doi sapte cinci a. Unu doi zece doi sapte c. Unu doi unu doi sapte d. Unu doi unu zecimala doi sapte cinci 66 / 186 COM_63. LARS este un serviciu de supraveghere ATS disponibil pentru a asista piloții care zboară în afara spațiul aerian controlat. Serviciul oferit va fi …………. sau ……….. : b. Serviciu procedural, serviciu de eliminare a conflictelor a. Serviciu de trafic, Serviciu procedural c. Serviciu de trafic, serviciu de eliminare a conflictelor d. Serviciu de bază, serviciu de trafic 67 / 186 COM_165. În ce cazuri se transmite vizibilitatea în kilometri? Până la 10 km Mai mare de 10 km Mai mare de 5 km Până la 5 km 68 / 186 COM_67. Un serviciu de informații de zbor la un aerodrom oferă: b. Informații pentru aeronave din cadrul ATZ d. Controlul aeronavelor în ATZ a. Instrucțiuni pentru aeronave din cadrul ATZ c. Informații pentru aeronave aflate la 15 nm de aerodrom 69 / 186 COM_49. Dacă sunteți la o inălțime de 2500 de feet, ce setare a presiunii ar trebui utilizată? a. ONE c. OFF b. ONH d. OFE 70 / 186 COM_145. Care este abrevierea corectă a indicativului de apel YR-5146? 146 Y56 Y-51 Y46 71 / 186 COM_141. Ce frază este folosită de un pilot pentru a informa turnul despre o ratare? Ratez/ratare Apropierea a fost anulată Trag în sus Fără aterizare 72 / 186 COM_6. Un serviciu care furnizează informații automate meteorologice si despre aerodrom, pentru traficul de sosire și plecare este: d. APIS c. FIS a. AFIS b. ATIS 73 / 186 COM_167. Ce facilitate de navigație poate fi utilizată pentru difuzarea ATIS? VOR DME NDB GPS 74 / 186 COM_159. Care este modul corect de a recunoaște „Acum intrați în spațiul aerian Delta”? Spațiul aerian Delta Roger Intrând Wilco 75 / 186 COM_13. Instrucțiunea „SQUAWK IDENT” înseamnă: c. Setați transponderul pe ON a. Identificati caracteristica identificarii pozitiei speciale pe transponder b. Setați transponderul în standby d. Setați transponderul la ALT 76 / 186 COM_132. Dacă există vreo ambiguitate, un timp de 1620 trebuie transmis ca doi zero. o mie sase sute doi zero șaisprezece douăzeci. unu șase doi zero. 77 / 186 COM_185. Care este viteza aproximativă de propagare a undelor electromagnetice? 123000 m / s 300000 km / s 123000 km / s 300000 m / s 78 / 186 COM_78. Un QNH de 981 hectopascali este transmis ca: d. Nouă opt unu c. QNH nouă opt unu hectopascali b. Presiunea nouă opt unu a. QNH nouă opt unu 79 / 186 COM_26. Abrevierea corectă a indicativului de apel „HELAIR GHBAH”: a. Hotelul Golf Alpha d. Hotelul Helair Alpha c. Hotelul Bravo Alpha b. Hotelul Helair Golf Alpha 80 / 186 COM_161. Ce înseamnă acoperirea de nori a „SCT” într-un raport meteo METAR? 1 la 2 optimi 5-7 optimi 8 optimi 3-4 optimi 81 / 186 COM_127. O altitudine de 4500 ft este transmisă ca patru cinci zero zero. patru mii cinci sute. patru cinci mii. patru mii cinci zero zero. 82 / 186 COM_14. În Romania, cele trei categorii de servicii de trafic aerian sunt: b. ATC, Serviciul de informații despre zbor, Serviciul de comunicații aerian / terestru d. Radar, Turn, Procedural c. Control, LARS, SVFR a. De bază, trafic și de eliminare a conflictelor 83 / 186 COM_117. Ce cod Q este utilizat pentru directia adevarata dinspre (FROM) stație? QTE QDR QUJ QDM 84 / 186 COM_176. Care frază trebuie repetată de trei ori înainte de a transmite un mesaj de urgență? Mayday Urgent Pan Pan Ajutor 85 / 186 COM_149. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii „Contactați Turnul Clinceni pe 128.305”? Turnul de control Contactați la 128.305 128.305 Turnul de apel pe 128.305 86 / 186 COM_29. Piloții care solicită o trecere MATZ ar trebui să transmită următoarele informații când li se solicită acest lucru de către operatorul militar: d. Indicativul de apel A/C și tipul acestuia, punctul de plecare și destinația, poziția actuală, altitudinea, cererea sau intenția a. Tipul aeronavei, intenția, plecarea și destinația, ruta, POB b. Indicativ de apel A / C, poziția actuală, următorul punct de virare, altitudine c. Indicativ de apel A / C, altitudine, poziție, plecare și destinație, POB 87 / 186 COM_177. Mesajele de urgență sunt definite ca informații referitoare la zona de aterizare și care implică un pericol iminent pentru aterizarea aeronavelor. informații privind siguranța unei aeronave, a unei ambarcațiuni sau a unui alt vehicul sau persoană la vedere. informații privind aeronavele și pasagerii acestora care se confruntă cu o amenințare gravă și iminentă și care necesită asistență imediată. informații privind piesele de schimb urgente care sunt necesare pentru continuarea zborului și care trebuie comandate în avans. 88 / 186 COM_35. Eliberările condiționate sunt utilizate numai pe o pistă activă atunci când: c. Aeronava sau vehiculele în cauză sunt vizibile pentru controlor și pilot. Jocul se referă la o singură mișcare d. Mai multe aeronave aterizează b. Aeronava dorește să traverseze pista activă și este in siguranta a. Este foarte ocupata și este CAVOK 89 / 186 COM_114. Ce înseamnă abrevierea „QUJ”? Directia magnetica dinspre stație Directia adevarata dinspre stație Directia adevarata catre stație Directia magnetica către stație 90 / 186 COM_59. Care dintre următoarele grupe trebuie reluată integral? a. Toate mesajele de la ATC și FIS, dar nu de la Aer / Sol c. Spațiu autorizat pentru aterizare sau intrare pe o pistă activă, coduri transpondere, VDF. d. Modificări de frecvență, setări de presiune și vizibilitate b. Instrucțiuni de nivel, titluri, informații VDF și vânt de suprafață 91 / 186 COM_47. Urgența este definită ca o condiție: a. În cazul în care pilotul consideră că aeronava are o urgență b. În ceea ce privește siguranța unei alte aeronave sau a unui alt vehicul care necesită asistență imediată c. De pericol grav și / sau iminent și care necesită asistență imediată d. În ceea ce privește siguranța unei aeronave sau a unui alt vehicul, sau a unei persoane la bord sau la vedere, și care nu necesită asistență imediată 92 / 186 COM_97. Auzi un apel de pericol pe frecvența pe care lucrezi, totuși rămâne neacceptată de ATSU. Ce măsuri ar trebui să întreprindeți? c. Transmiteți mesajul de urgență pe frecvența utilizată în prezent, clarificând faptul că nu sunteți dvs. întâmpinând dificultăți a. Squawk 7700, treceți la 121,5 MHz și repetați mesajul exact așa cum ați auzit d. Rămâneți tăcut, dar continuați să monitorizați frecvența b. Repetați mesajul exact așa cum ați auzit și așteptați ca ATSU să vă sfătuiască ce trebuie să faceți 93 / 186 COM_68. Formatul corect de frazeologie care trebuie utilizat atunci când solicitați un QDM este: d. Solicit YR-5146 QDM YR-5146 a. QDM, QDM, QDM, YR-5146 solicită QDM c. YR-5146 solicită QDM b. Solicit QDM YR-5146 94 / 186 COM_108. Ce înseamnă abrevierea „H24”? De la apus la răsărit Serviciu deschis 24 h De la răsărit la apus Nu există orar specific 95 / 186 COM_15. La apelul inițial către un ATSU, un pilot ar trebui să comunice: b. Indicativul și tipul de apel al aeronavei, plecare și destinație, poziție și altitudine a. Indicativul de apel al aeronavei d. Indicativul de apel al aeronavei și serviciul solicitat c. Indicativul de apel, poziția și direcția aeronavei 96 / 186 COM_184. Care dintre următorii factori afectează recepția transmisiilor VHF? Înălțimea ionosferei Efect de țărm Altitudine Eroare amurg 97 / 186 COM_53. Formatul corect pentru o autorizare condiționată este: d. Indicativul de apel, conditia, identificarea subiectului conditionarii, reiterarea conditionarii c. Indicativ de apel, instrucțiuni, identificarea subiectului conditionarii, conditia b. Indicativ de apel, identificarea subiectului conditionarii, conditia, instrucțiunii a. Indicativ de apel, condiție, instrucțiune, identificarea subiectului conditionarii 98 / 186 COM_162. Ce înseamnă acoperirea de nori a „BKN” într-un raport meteo METAR? 8 optimi 1 la 2 optimi 3-4 optimi 5-7 optimi 99 / 186 COM_98. Stările de urgență sunt: a. Mayday si pan pan d. Mayday si pericol b. Dificultate si Urgenta c. Pericol si urgenta 100 / 186 COM_104. Care prescurtare este utilizată pentru termenul „reguli de zbor la vedere”? VFS VFR VMC VRU 101 / 186 COM_30. Toate mesajele referitoare la o urcare sau coborâre la o înălțime sau ALTITUDINE ar trebui: c. Folosiți cuvântul „TO” urmat de cuvântul INALTIME sau ALTITUDINE a. Folosiți cuvântul „TO” urmat de QFE sau QNH b. Nu folosiți cuvântul „TO” d. Folosiți cuvântul „NIVEL” urmat de cuvântul ÎNALTIME sau ALTITUDINE 102 / 186 COM_64. Când poate fi folosită expresia „decolare” de către un pilot? d. Numai când verificările de putere sunt complete a. Numai când este gata de plecare c. Numai ATC poate folosi această frază b. Numai când se confirmă permisiunea la decolare 103 / 186 COM_42. Pronunția corectă pentru frecvența 129.400 Mhz este: c. Unu doi noua punct patru d. Unu doi nouă zecimala patru zero zero a. Unu doi nouă zecimala patru b. Unu doi noua zecimala patru 104 / 186 COM_4. In caz de urgenta la ce cod ar trebui sa fie setat transponderul? d. 7700 b. 7500 a. 7000 c. 7600 105 / 186 COM_1. Pronunția corectă pentru transmiterea unei altitudini de 2500 este: b. Doi cinci sute c. Doua mii cinci sute a. Doi cinci zero zero d. Doi cinci zero zero 106 / 186 COM_11. Setarea presiunii 997 hectopascali este transmisă ca: d. Noua noua sapte hectopascali a. Presiune noua noua sapte b. Noua noua sapte c. Noua noua sapte setare presiune 107 / 186 COM_110. La ce valoarea trebuie calat altimetrul pentru a arăta zero la sol? QNH QNE QTE QFE 108 / 186 COM_151. Ce indică o audibilitate de 2? Transmisia este audibilă, dar cu dificultate Transmisia este audibilă din când în când Transmisia este perfect audibilă Transmisia este audibilă 109 / 186 COM_128. Un cap compas de 285 grade este transmis corect ca doi opt cinci sute. două sute opt cinci. doi opt cinci. două sute optzeci și cinci. 110 / 186 COM_56. După ce stabiliți o comunicare bidirecțională și vi se cere să „transmiteți mesajul”, piloții care necesită ATSOCAS ar trebui să treacă: d. Indicativ de apel A/c, altitudine, poziție, plecare și destinație, POB b. Indicativul de apel A/c și tipul, punctul de plecare și destinația, poziția actuală, altitudinea, cererea sau intenția c. Tipul aeronavei, intenția, plecarea și destinația, ruta, POB a. Indicativ de apel A/c, poziția actuală, următorul punct de intoarcere, altitudine 111 / 186 COM_172. Cât de des se face o transmisie oarbă? O data De două ori De trei ori De patru ori 112 / 186 COM_44. Transponderul ar trebui să fie setat la ce cod în cazul unei defecțiuni radio? b. 7600 c. 7500 d. 7400 a. 7700 113 / 186 COM_89. Instrucțiunea „SQUAWK ALTITUDE” înseamnă: a. Apăsați butonul IDENT c. Setați transponderul pe ON d. Setați transponderul pe ALT b. Setați transponderul în standby (pauza) 114 / 186 COM_112. Care altitudine este afișată pe altimetru atunci când este setată la un anumit QFE? Altitudinea în raport cu presiunea atmosferica standard 1013,25 hPa Altitudinea în raport cu cea mai mare altitudine din proximitatea de10 km Altitudinea în raport cu presiunea atmosferica la aerodromul de referință Altitudinea în raport cu nivelul mediu al mării 115 / 186 COM_133. Care este sensul sintagmei „Roger”? A fost făcută o eroare în această transmisie. Versiunea corectă este … Am primit ultima dvs transmisie Se acordă permisiunea pentru acțiunea propusă Înțeleg mesajul dvs. și îl voi respecta 116 / 186 COM_125. Care este modul corect de transmitere a indicativului de apel HB-YKM? Hotel Bravo Yuliett Kilo Mikro Home Bravo Yuliett Kilo Mike Hotel Bravo Yankee Kilo Mike Home Bravo Yankee Kilo Mikro 117 / 186 COM_5. Lizibilitatea 3 înseamnă: d. Lizibil din când în când c. Lizibil dar cu dificultate a. Perfect lizibil b. Ilizibil 118 / 186 COM_122. Mesajele de urgență sunt mesaje privind avioanele și pasagerii acestora care se confruntă cu o amenințare gravă și iminentă și care necesită asistență imediată. trimise de un pilot sau de o agenție de operare a aeronavelor care au o semnificație iminentă pentru aeronavele în zbor. privind operarea sau întreținerea instalațiilor esențiale pentru siguranța sau regularitatea operării aeronavelor. privind siguranța unei aeronave, a unei ambarcațiuni sau a unui alt vehicul sau persoană la vedere. 119 / 186 COM_90. Când vă adresați Aerodromului CLINCENI , ce indicativ de apel ar trebui să utilizați? d. INFORMAȚII CLINCENI a. CLINCENI RADAR c. Turnul CLINCENI b. RADIO CLINCENI 120 / 186 COM_66. Mesajele aeronautice sunt prioritare. Care dintre următoarele este adevărat? c. Mesajele VDF sunt tratate înainte de mesajele de siguranță a zborului b. Mesajele cu regularitate de zbor sunt tratate înainte de mesajele VDF d. Mesajele meteorologice sunt tratate înainte de mesajele VDF a. Mesajele privind siguranța zborului sunt tratate înainte de mesajele de urgență 121 / 186 COM_123. Mesajele de regularitate sunt mesaje trimise de o agenție de operare a aeronavelor sau de o aeronavă de îngrijorare imediată unei aeronave aflate în zbor. privind operarea sau întreținerea instalațiilor esențiale pentru siguranța sau regularitatea operării aeronavelor. privind avioanele și pasagerii acestora care se confruntă cu o amenințare gravă și iminentă și care necesită asistență imediată. privind siguranța unei aeronave, a unei ambarcațiuni sau a unui alt vehicul sau persoană la vedere. 122 / 186 COM_73. Cum ar trebui un pilot să transmită poziția aeronavei în caz de urgență? c. Prezenta (sau ultima poziție cunoscută) d. Ultima poziție trecută de radar b. În raport cu cel mai apropiat VOR / DME a. Prezenta (sau ultima poziție cunoscută); altitudine / nivel de zbor; directie 123 / 186 COM_37. Prefixarea indicativului de apel „STUDENT” indică: d. Un pilot student care necesită asistență suplimentară a. Zboruri de antrenament b. Un pilot student care este pierdut c. Un pilot student care zboară singur (solo) 124 / 186 COM_74. Când vă adresați Aerodromului Strejnicu ce formula de apelare ar trebui să utilizați? a. APROPIERE Strejnicu b. INFORMAȚII Strejnicu d. SOL Strejnicu c. RADIO Strejnicu 125 / 186 COM_77. Ajungeți la un aerodrom, FISO folosește sufixul indicativului de apel „INFORMAȚII” și va spune: “Y-46, Teren la discreția ta, vânt de suprafață 300/8”: c. Eliberat pentru a ateriza YR-5146 a. Discreția mea, vânt de suprafață 300/8 YR-5146 b. Roger YR-5146 d. Teren la discreția mea YR-5146 126 / 186 COM_57. La auzul unui mesaj de pericol, pilotul ar trebui: b. Mentineti tacerea radio c. Schimbati frecventa d. Solicitati o modificare de frecventa de la ATC a. Incercati imediat sa reluati apelul 127 / 186 COM_116. Ce cod Q este utilizat pentru directia magnetica dinspre (FROM) stație? QTE QDM QDR QUJ 128 / 186 COM_154. Ce informații de la o stație terestră nu necesită confirmare? Vânt Pista în uz Altitudine Cod SSR 129 / 186 COM_81. Pronunția corectă pentru transmiterea unei altitudini de 2500 este: b. Doi cinci sute c. Doua mii cinci sute a. Doi cinci zero zero d. Doi cinci zero zero 130 / 186 COM_113. Ce înseamnă abrevierea „QDR”? Directia magnetica către stație Directia adevarata catre stație Directia adevarata dinspre stație Directia magnetica dinspre stație 131 / 186 COM_43. Ora 1130 este pronunțată ca: b. Unu unu trei zero sau trei zero c. Unu unu trei zero sau trei zero a. Unsprezece treizeci d. Unsprezece si jumatate 132 / 186 COM_46. Ce înseamnă „ATIS”? d. Serviciul de informații despre aeroport a. Serviciul de informații privind traficul aeronautic c. Serviciul de informare a traficului aerian b. Serviciu automat de informare a terminalelor 133 / 186 COM_82. In caz de urgenta la ce cod ar trebui sa fie setat transponderul? a. 7000 d. 7700 b. 7500 c. 7600 134 / 186 COM_166. Ce informații sunt difuzate pe o frecvență VOLMET? NOTAMS Informații meteorologice Informații de navigație Informatie curenta 135 / 186 COM_60. O autorizație specială VFR permite unui pilot: b. Sa treaca o ruta aeriana fara a avea nevoie de un IR valid a. Sa zboare cu conditii minime meteorologice c. Sa zboare intr-o zona de control in circumstante care necesita in mod normal o autorizatie IFR d. Sa intre intr-o zona de control fara autorizatie 136 / 186 COM_23. Ora 0734 este transmisă prin radiotelefonie ca: c. Zero sapte trei patru, sau trei patru b. Sapte treizeci si patru, sau treizeci si patru d. Minutul trei patru a. Zero sapte trei patru UTC 137 / 186 COM_138. Ce expresie folosește un pilot dacă o transmisie trebuie să răspundă cu „da”? Afirmativ Roger da Confirm 138 / 186 COM_79. Ce este VOLMET? a. Rapoarte meteorologice pentru un aeroport individual difuzat pe o frecvență discretă sau VOR b. Rapoarte meteorologice și informații despre aerodrom pentru un aeroport individual difuzat pe un discret frecvență sau VOR c. Rapoarte meteorologice identificate printr-o scrisoare de cod difuzată pe o frecvență discretă d. Rapoarte meteorologice pentru anumite grupuri de aerodromuri difuzate pe frecvențe specificate 139 / 186 COM_156. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii “YR_5146 după decolare urcați drept înainte până la 2500 de picioare, înainte de a vira la dreapta îndreptându-vă 220 de grade, vânt 090 grade, 5 noduri, pista 12, liberă pentru decolare”? YR-5146 după decolare urcați drept înainte 2500 de picioare, apoi rotiți la dreapta îndreptându-vă spre 220, 090 grade, 5 noduri, liber pentru decolare YR-5146 după decolare urcați drept înainte 2500 de picioare, apoi rotiți la dreapta îndreptându-vă spre 220, 090 grade, 5 noduri YR-5146 după decolare urcați drept înainte 2500 de picioare, apoi virați la dreapta îndreptându-vă spre 220, pista 12, liber pentru decolare YR-5146 după decolare urcați drept înainte 2500 de picioare, Wilco, îndreptându-vă spre 220 de grade, 090 de grade, 5 noduri, liber pentru decolare 140 / 186 COM_84. Ora 1130 este pronunțată ca: a. Unsprezece treizeci b. Unu unu trei zero sau trei zero c. Unu unu trei zero sau trei zero d. Unsprezece si jumatate 141 / 186 COM_40. Faceți o alaturare standard aeriană, ați zburat la inatimea de 2.000 de feet AAL și începeți coborârea la înălțimea circuitului. Ce apel RT ar trebui să efectuați? d. „YR-5146 în jos lateral” c. „YR-5146 în coborâre” b. „YR-5146 în direcția vântului descendent” a. „YR-5146 în vânt descendent” 142 / 186 COM_32. Precizia unei directii VDF de clasa B este: c. ± 10 ° b. ± 5 ° d. ± 15 ° a. ± 2 ° 143 / 186 COM_58. Primiți un serviciu de trafic și vi s-a solicitat să vă raportați directia. Ați făcut-o de două ori și apoi auziți: „Răspunsul YR-5146 nu a fost primit dacă auziti BUCHAREST INFO, virați la stânga îndreptându-vă spre 120 de grade, emit din nou: virați la stânga îndreptându-vă spre 120 de grade”. Ce s-ar fi putut întâmpla: c. Controlerul nu a fost atent d. Aveti o defectiune a emitatorului a. Aveti o defectiune a receptorului b. Sunteti infara razei de actiune 144 / 186 COM_55. YR-5146, după plecare, a fost autorizat până la limita zonei, pe banda de nord, urcați nu deasupra altitudinii de 2.500 de feet, squawk 4677 ‘. În legătură cu acest mesaj, care este limita de autorizare? a. 2500 feet d. Nu exista o limita de autorizare b. Banda de nord c. Limita zonei 145 / 186 COM_69. Un serviciu de trafic aerian în care un controlor transmite informații specifice de trafic derivate din supraveghere, dar evitarea altor traficuri este responsabilitatea pilotului, este: b. Serviciul Trafic d. Serviciul procedural c. Serviciul de evitare a conflictelor a. Serviciu de bază 146 / 186 COM_17. Precizia unei directii VDF de clasa A este: a. ± 2 ° c. ± 10 ° d. ± 15 ° b. ± 5 ° 147 / 186 COM_20. 121,5 MHz, frecvența de urgență aeronautică: a. Poate fi folosita pentru a da apeluri de pericol și de urgență b. Nu poate fi folosita pentru a da apeluri de pericol și de urgență c. Poate fi folosit in caz de pericol, dar nu pentru a da apeluri de urgență d. Poate fi folosit pentru a da apeluri de urgență, dar nu și de pericol 148 / 186 COM_19. Atunci când se utilizează Safetycom, transmisiile se vor face numai la ………….nm de aerodromul de aterizare intenționat și nu deasupra ………..feet AAL sau a ……. feet peste înălțimea circuitului. b. 10 nm 2000 feet 1000 feet d. 15 nm 3000 feet 1000 feet c. 15 nm 2000 feet 1000 feet a. 10 nm 3000 feet 1000 feet 149 / 186 COM_135. Ce sens are expresia „Aprob”? A fost făcută o eroare în această transmisie. Versiunea corectă este … Înțeleg mesajul dvs. și îl voi respecta Se acordă permisiunea pentru acțiunea propusă Am primit ultima dvs transmisie 150 / 186 COM_155. Ce informații de la o stație terestră nu necesită confirmare? Informații despre trafic Instrucțiuni de taxi Setare altimetru Directia (capul compass) 151 / 186 COM_111. Ce altitudine este afișată pe altimetru atunci când este calată la un anumit QNH? Altitudinea în raport cu presiunea atmosferica la aerodromul de referință Altitudinea în raport cu presiunea atmosferica standard 1013,25 hPa Altitudinea în raport cu cea mai mare elevatie din proximitatea de 10 km Altitudinea în raport cu nivelul mediu al mării 152 / 186 COM_61. Ora 2150 este transmisă prin radiotelefonie ca: b. Douazeci si unu cincizeci c. Doi unu cincizeci a. Doi unu cinci zero, sau cinci zero d. Zece fara zece 153 / 186 COM_95. Comunicarea bidirecțională a fost stabilită cu o stație terestră, cu toate acestea, mai multe dintre transmisiile dvs. au rămas fără răspuns și bănuiți că exista un eșec al comunicării. Care sunt acțiunile dvs inițiale? a. Va deplasați imediat la cel mai apropiat aerodrom adecvat pentru o sosire non-radio b. Verificați dacă frecvența corectă este încă selectată, confirmați că ATSU rămâne deschisă, confirmați că aeronava se află în raza de acțiune și verificați volumul receptorului d. Squawk 7600, schimbați căștile și transmiteți in mod orb (in gol, fara siguranta receptionarii mesajului transmis) c. Treceți la 121.5 și efectuați transmisii de urgență oarbe 154 / 186 COM_16. În ceea ce privește VDF, un QDM este: d. Adevărată direcție (în vânt zero) pentru a ajunge spre stația VDF c. Adevăratal directie a aeronavei din stația VDF a. Directia magnetica a aeronavei de la stația VDF b. Direcție magnetică (în vânt zero) pentru a se direcționa pentru a ajunge la stația VDF 155 / 186 COM_179. Ce fel de informații ar trebui incluse într-un mesaj de urgență? Direcția intenționată, informații importante pentru asistență, intențiile pilotului, aerodromul de plecare, aerodromul de destinație, direcția și altitudinea Natura problemei sau a observației, informații importante pentru sprijin, aerodromul de plecare, informații despre poziție, direcție și altitudine Direcția intenționată, informații importante pentru sprijin, intențiile pilotului, informații despre poziție, aerodromul de plecare, direcția și altitudinea Natura problemei sau a observației, informații importante pentru sprijin, intențiile pilotului, informații despre poziție, direcție și altitudine 156 / 186 COM_142. Care este indicativul de comandă al aerodromului? Turn Sol Control Aerodrom 157 / 186 COM_52. Formatul corect de frazeologie care trebuie utilizat atunci când solicitați o directie adevărata este: c. YR-5146 solicită o directie adevărata a. Directie adevarata directie adevarata, YR-5146 solicita directie adevarata YR-5146 d. YR-5146 solicită QTE YR-5146 b. Solicitați QTE YR-5146 158 / 186 COM_180. Codul transponderului pentru situații de urgență este 7500 7600 7000 7700 159 / 186 COM_144. Care este indicativul de apel al serviciului de informații de zbor? Sfat Informatii despre zbor Informații Informații 160 / 186 COM_183. Care este desemnarea corectă a benzii de frecvență de la 118.000 la 136.975 MHz utilizată pentru comunicarea vocală? VHF MF HF LF 161 / 186 COM_124. Care dintre următoarele mesaje are cea mai mare prioritate? Solicitați QDM Vânt 300 de grade, 5 noduri Vireaza la stanga QNH 1013 162 / 186 COM_39. „YR-5146 după plecare a plecat până la limita zonei, pe banda de nord, urcați nu deasupra altitudinii de 2.500 feet, squawk 6771 ‘. Ce tip de mesaj este acesta? b. Eliberarea traseului d. Liberul cailor aeriene a. Liber la decolare c. Liber conditionat 163 / 186 COM_87.Când poate un pilot să abrevieze indicativul de apel RTF al aeronavei? c. Când nu va exista confuzie b. La al doilea apel către o stație de la sol a. Numai când a fost abreviat pentru prima dată de stația de la sol d. Dacă a consimtit aceasta cu stația de la sol înainte de zbor 164 / 186 COM_7. Pericolul este definit ca o conditie: d. În ceea ce privește siguranța unei aeronave sau a unei persoane la bord sau la vedere, și de a nu necesita asistenta imediata a. În cazul în care pilotul consideră că aeronava are o urgență b. În ceea ce privește siguranța unei aeronave sau a unui alt vehicul c. De pericol grav și / sau iminent și care necesită asistență imediată 165 / 186 COM_75. În ceea ce privește VDF, un QDR este: b. Direcție magnetică (în vânt zero) pentru a direcționa pentru a ajunge la stația VDF a. Directia magnetica a aeronavei de la stația VDF d. Adevărată direcție (în vânt zero) pentru a ajunge spre stația VDF c. Adevărata directie a aeronavei din stația VDF 166 / 186 COM_186. Un ATIS este valabil pentru: 30 minute. 45 de minute. 10 minute. 60 de minute. 167 / 186 COM_143. Care este indicativul de control al mișcării la sol ? Control Turn Sol Pământ 168 / 186 COM_175. În ce condiții poate fi introdus spațiul aerian clasa D cu o defecțiune radio? Este aerodromul de plecare Aprobarea a fost acordată înainte Există alte aeronave în circuitul aerodromului Este aerodromul de destinație 169 / 186 COM_100. Prefixul „student” este următorul: d. Atentionati utilizatorii spațiului aerian atunci când are loc un prim solo a. Atentionati operatorii cu privire la zborurile care operează în scopul instruirii în zbor b. Atentionati operatorii și alți utilizatori ai spațiului aerian despre studenții piloți care zboară solo c. Atentionati operatorii și alți utilizatori ai spațiului aerian cu privire la efectuarea unui test de zbor 170 / 186 COM_171. Pe ce frecvență se va face o transmisie oarbă? Pe frecvența curentă Pe o frecvență radar a spațiului aerian inferior Pe frecvența FIS corespunzătoare Pe o frecvență de turn 171 / 186 COM_86. Ce înseamnă „ATIS”? c. Serviciul de informare a traficului aerian d. Serviciul de informații despre aeroport a. Serviciul de informații privind traficul aeronautic b. Serviciu automat de informare a terminalelor 172 / 186 COM_109. Ce înseamnă abrevierea „HX”? Serviciu deschis 24 h De la răsărit la apus Fără orar specific De la apus la răsărit 173 / 186 COM_33. Serviciile de trafic aerian disponibile în afara spațiului aerian controlat sunt: b. Serviciul de bază, serviciul de informații despre trafic, serviciul de informații radar și serviciul procedural c. Servicii de bază, servicii de trafic, serviciul de eliminare a conflictelor și servicii procedurale a. Serviciul de informații despre zbor, serviciul de bază, serviciul procedural și serviciul de trafic d. Serviciu de bază, serviciu de trafic radar, serviciu de eliminare a conflictelor și serviciu de control al radarului 174 / 186 COM_160. Ce înseamnă o acoperire de nori a „FEW” într-un raport meteo METAR? 5-7 optimi 3-4 optimi 8 optimi 1 la 2 optimi 175 / 186 COM_168. Cum puteți obține informații meteorologice privind aeroporturile în timpul unui zbor in țară? GAMET VOLMET METAR AIRMET 176 / 186 COM_93. La auzul unui mesaj de pericol, pilotul ar trebui: a. Sa incerce imediat sa reia mesajul c. Sa schimbe frecventa d. Sa solicite o modificare a frecventei de la ATC b. Sa mentina tacerea radio 177 / 186 COM_48. Apelul radio corect de efectuat atunci când sunteți gata pentru decolare este: a. Solicitați decolare d. Pregatit de plecare b. Pregatit de decolare c. Pregatit 178 / 186 COM_136. Ce expresie folosește un pilot când dorește să verifice audibilitatea transmisiei sale? Cum este comunicarea? M-ati auzit cu cinci Solicitați audibilitatea Cum ma auziti ? 179 / 186 COM_25. Stările de urgență sunt: a. Mayday si pan pan b. Dificultate si urgenta c. Pericol si urgenta d. Mayday si pericol 180 / 186 COM_164. În ce caz se transmite vizibilitatea în metri? Până la 10 km Mai mare de 10 km Până la 5 km Mai mare de 5 km 181 / 186 COM_105. Care prescurtare este utilizată pentru termenul „obstacol”? OBS OBST OST OBTC 182 / 186 COM_131. Timpii sunt transmisi ca timp standard. UTC. ora locala. fus orar ora. 183 / 186 COM_92. Un pilot aflat deja în comunicare cu un ATSU civil sau militar, în momentul în care se confruntă cu o urgență, pilotul ar trebui: b. Sa selecteze 7700 și sa treaca la 121.5 MHz a. Sa faca un apel de pericol cu privire la frecvența utilizată și sa pastreze orice squawk alocat d. Sa faca un apel de pericol 121.5 MHz si sa pastreze orice squawk alocat c. Sa selecteze 7000 si sa treaca la 121.5 MHz 184 / 186 COM_71. Care dintre următoarele afirmații este adevărată cu privire la caracteristicile propagării VHF? a. Banda VHF se extinde de la 3 la 30 MHz și gama este limitată de linia de vizare c. Banda VHF folosește undele cerului pentru a atinge nivele de până la 1200 nm d. VHF este utilizat numai pentru comunicații vocale, iar banda VHF se extinde de la 30 la 300 KHz b. Banda VHF se extinde de la 30 la 300 MHz și gama este limitată de linia de vizare 185 / 186 COM_120. Care este termenul corect pentru un mesaj utilizat pentru controlul traficului aerian? Mesaj de siguranță a zborului Mesaj meteorologic Mesaj de regularitate a zborului Mesaj legat de găsirea direcției 186 / 186 COM_91. Un pilot primește o instrucțiune ATC pe care nu o poate respecta. ATC trebuie atentionat: a. Asteptare b. Nu se poate realiza c. Imposibil de realizat d. Nu se va conforma Your score is 0% Restart quiz