Chestionar Navigație

IKARUS FLIGHT SCHOOL

0%
0 votes, 0 avg
206

Ikarus Flight School

Navigație

IKARUS FLIGHT SCHOOL

1 / 213

NAV_13. Când utilizați GPS, care este numărul minim de sateliți necesar pentru a asigura fixarea poziției tridimensionale?

2 / 213

NAV_91. Să presupunem două puncte arbitrare A și B pe aceeași paralelă de latitudine, dar nu pe ecuator. Punctul A este situat la 010° E și punctul B la 020° E.; Distanța dintre A și B este întotdeauna …

3 / 213

NAV_70. O aeronavă zboară între două puncte la o distanță de 140 nm, după 40 nm avionul se află la 2 nm la stânga traiectoriei. Pentru a direcționa aeronava direct către destinație, ce corecție este necesară?

4 / 213

NAV_16. Completați tabelul de mai jos. Din tabelul completat, care este poziția magnetică și durata pe segment?

5 / 213

NAV_207. Care este diferența dintre radarul primar și cel secundar?

6 / 213

NAV_192. Progresul unei oscilații electromagnetice poate fi descris de …

7 / 213

NAV_53. Peste punctul aerian A conținutul de combustibil este de 52 kg. 38 de minute mai târziu, peste punctul B, conținutul de combustibil este de 45 kg. Destinația dvs. , C, este la 1 oră și 14 minute.; Presupunând că debitul de combustibil rămâne constant și o greutate specifică (Sp. G) de 0,72, cât de mult combustibil va rămâne, în USG, deasupra punctului C?

8 / 213

NAV_105. Termenul „curs real” (TC) este definit ca …

9 / 213

NAV_51. O aeronavă zboară între două puncte la 90 nm distanță, după 50 nm avionul se află la 7 nm la stânga pistei. Pentru a direcționa aeronava direct către destinație, ce corecție este necesară?

10 / 213

NAV_106. Se dau:; TC: 183°; WCA: + 011°; MH: 198°; CH: 200°; Care sunt TH și VAR?

11 / 213

NAV_26. O linie rombică poate fi definită ca:

12 / 213

NAV_56. Având în vedere următoarele detalii, calculați viteza vântului:

13 / 213

NAV_112. Termenul „izogonal” sau „linie izogonică” este definit ca o linie pe o diagramă aeronautică, conectând toate punctele cu aceeași valoare de …

14 / 213

NAV_27. Răsăritul soarelui este când:

15 / 213

NAV_81. Care afirmație despre o linie rombică este corectă?

16 / 213

NAV_128. O distanță de 7,5 cm pe o diagramă aeronautică reprezintă o distanță de; 60,745 NM în realitate.; Care este scala graficului?

17 / 213

NAV_188. Care este diferența dintre un far de localizare și un far nedirecțional (NDB)?

18 / 213

NAV_74. Completați tabelul de mai jos. Din tabelul completat, care este poziția magnetică și durata pe segment?

19 / 213

NAV_187. Pilotul vrea să meargă direct spre baliză. Vântul este calm. Pilotul ar trebui să urmeze un QDM de …; Vezi figura (NAV-019) Anexa 6

20 / 213

NAV_181. Un pilot primește un QDR de 135° de la stația de sol VDF.; Unde se află aeronava în raport cu stația de la sol?

21 / 213

NAV_206. Echipamentul de la bord al radarului de supraveghere secundar (SSR) se numește …

22 / 213

NAV_163. Viteza de propagare aproximativă a undelor electromagnetice este de …

23 / 213

NAV_64. Când utilizați o diagramă construită pe proiecția Lambert:

24 / 213

NAV_115. 1000 ft egal …

25 / 213

NAV_164. Undele radio în intervalul LF și MF (de exemplu, NDB) se deplasează ca …

26 / 213

NAV_148. O aeronavă urmează un curs real (TC) de 220° la un TAS constant de 220 kt. ; Vectorul vântului este de 270° / 50 kt. ; Viteza la sol (GS) este egală cu …

27 / 213

NAV_41. Care este numărul maxim de aeronave care pot folosi o stație DME în același timp?

28 / 213

NAV_3. O radială VOR este:

29 / 213

NAV_5. Ce aeronavă se află pe urmărirea radială de 060 ° către o baliză VOR și primește indicații corecte de sens ?

30 / 213

NAV_78. Axa de rotație a Pământului trece prin …

31 / 213

NAV_197. Deviația completă a indicatorului de deviație a cursului (CDI) înseamnă că aeronava este situată cel puțin …

32 / 213

NAV_9. Dacă o aeronavă zboară spre sud de-a lungul meridianului 002 ° V de la latitudine 53 ° 30 ‘N până la 25 ° S. În mile marine ce distanță este parcursă?

33 / 213

NAV_191. Degradarea în intervalul de frecvență LF/MF are loc în principal …

34 / 213

NAV_85. Unde sunt cele două cercuri polare?

35 / 213

NAV_35. O aeronavă zboară la o viteză a aerului indicată (IAS) de 110 noduri la FL 40. OAT este -5 ° C, care este viteza reală a aeronavei (TAS)? Ignorați erorile de poziție și instrument.

36 / 213

NAV_157. Care este sensul regulii 1:60?

37 / 213

NAV_185. În ce bandă de frecvență transmit balizele nedirecționale (NDB)?

38 / 213

NAV_15. O aeronavă zboară la o viteză a aerului indicată (IAS) de 130 de noduri la FL 100. OAT este de + 10 ° C, care este viteza reală a aeronavei (TAS)? Ignorați erorile de poziție și instrument.

39 / 213

NAV_144. O aeronavă zboară la o altitudine de presiune de 7000 de picioare, cu o temperatură a aerului exterior (OAT) de + 21° C. Altitudinea QNH este de 6500 ft.; Adevărata altitudine este egală cu …

40 / 213

NAV_88. Punctul A de pe suprafața Pământului se află exact pe paralela de latitudine de 47° 50’27 „N. ; Ce punct se află exact la 240 NM la nord de A?

41 / 213

NAV_18. Aeronava dvs. menține un TAS de 102 noduri și ajunge la punctul de întoarcere A la 1030 UTC. Punctul de întoarcere B este la 71 nm distanță folosind o rută de 260 ° T. Calculați-vă ETA la B folosind un vânt prognozat de 310/15 kt.

42 / 213

NAV_77. O linie rombică poate fi definită ca:

43 / 213

NAV_195. Radialele VOR sunt definite pe baza principiului …

44 / 213

NAV_214. Ce caracteristici de la sol ar trebui utilizate preferabil pentru orientare în timpul zborului vizual?

45 / 213

NAV_50. Odată cu creșterea latitudinii, scufundarea magnetică devine (i) și erorile busolei (ii)

46 / 213

NAV_71. Scufundarea magnetică poate fi definită ca:

47 / 213

NAV_61. O aeronavă merge spre NDB menținând o directie de 270° cu 8° de derivație a portului.; Ce direcție ar trebui să indice indicatorul relativ al direcției (RBI)?

48 / 213

NAV_98. Viena (LOWW) este situată la 016° 34’E, Salzburg (LOWS) la 013° 00’E. ; Care este diferența orelor de răsărit și apus, exprimate în UTC, între Viena și Salzburg?

49 / 213

NAV_80. Ce ​​formă geometrică aproximativă descrie cel mai bine forma Pământului pentru sistemele de navigație?

50 / 213

NAV_122. Care sunt proprietățile unei diagrame conformale Lambert?

51 / 213

NAV_14. Peste punctul aerian A conținutul de combustibil este de 22 USG(Us Gallons). 27 de minute mai târziu, peste punctul B, conținutul de combustibil este de 17 USG. Destinația dvs., C, este la 55 de minute distanță. Presupunând că debitul de combustibil rămâne constant și o greutate specifică (Sp. G) de 0,72, cât de mult combustibil va rămâne, în kg, când va fi peste punctul C?

52 / 213

NAV_54. O aeronavă zboară la o viteză a aerului indicată (IAS) de 120 de noduri la FL 80. OAT este cu 11° C mai mare decât ISA, care este viteza reală a aeronavei (TAS)? Ignorați erorile de poziție și instrument.

53 / 213

NAV_96. UTC este …

54 / 213

NAV_154. Se dau:; Curs adevărat: 120°. TAS: 120 kt.; Vânt: 150° / 12 kt.; WCA este egal cu …

55 / 213

NAV_137. O aeronavă zboară cu o viteză in aer reală (TAS) de 120 kt și are vânt de coadă de 35 kt. ; Cât timp este necesar pentru o distanță de 185 NM?

56 / 213

NAV_10. Care este semnificația următoarelor simboluri?

57 / 213

NAV_125. Distanța dintre două aeroporturi este de 220 NM.; Pe o diagramă de navigație aeronautică, pilotul măsoară 40,7 cm pentru această distanță.; Scara graficului este …

58 / 213

NAV_95. Cu ora de vară din Europa Centrală (CEST) dată ca UTC + 2, ce oră UTC corespunde 1600 CEST?

59 / 213

NAV_118. Care ar putea fi un motiv pentru schimbarea indicatorilor pistei la aerodromuri (de exemplu, de la pista 06 la pista 07)?

60 / 213

NAV_134. O aeronavă parcurge 100 de km în 56 de minute. Viteza la sol (GS) este egală cu …

61 / 213

NAV_129. Pentru un zbor scurt de la A la B, pilotul extrage următoarele informații dintr-o diagramă aeronautică:; Cursul adevărat: 245°.; Variație magnetică: 7° W; Cursul magnetic (MC) este egal cu …

62 / 213

NAV_60. O aeronavă se îndepărtează de un NDB menținând o dierctie de 300° cu 5° de derivație la tribord. Ce direcție ar trebui să indice indicatorul relativ al direcției (RBI)?

63 / 213

NAV_93. Care este diferența de timp când soarele se mișcă cu 10° longitudine?

64 / 213

NAV_92. Care este diferența de timp când soarele se mișcă cu 20° longitudine?

65 / 213

NAV_121. Cum sunt reprezentate liniile rombice și cercurile mari pe o diagramă directă Mercator?

66 / 213

NAV_75. Având în vedere următoarele detalii, calculați viteza vântului:

67 / 213

NAV_203. Diferența dintre intervalul de înclinare DME indicat și distanța orizontală de la stația DME crește …

68 / 213

NAV_47. O aeronavă menține o direcție compas de 315° C, deviația este de 1° E, adevărata direcție este de 324° T. Care este variația magnetică?

69 / 213

NAV_58. Care este numele dat unei linii care traversează toate meridianele în același unghi?

70 / 213

NAV_107. Se dau:; TC: 183°; WCA: + 011°; MH: 198°; CH: 200°; Ce sunt TH și DEV?

71 / 213

NAV_89. Care este distanța dintre cele două paralele de longitudine 150° E și 151° E de-a lungul ecuatorului?

72 / 213

NAV_62. Un QDM este:

73 / 213

NAV_196. O radială VOR corespunde …

74 / 213

NAV_143. O aeronavă zboară la o altitudine de presiune de 7000 de picioare, cu o temperatură a aerului exterior (OAT) de + 11° C. Altitudinea QNH este de 6500 ft.; Altitudinea adevărată este egală cu …

75 / 213

NAV_109. Unde atinge înclinația cea mai mică valoare?

76 / 213

NAV_208. Codul transponderului în caz de interventie ilicita este …

77 / 213

NAV_12. O aeronavă zboară între două puncte la 120 nm distanță, după 40 nm aeronava se află la 5 nm la dreapta pistei. Pentru a pune aeronava direct către destinație, ce corecție este necesară?

78 / 213

NAV_100. Se dau:; WCA: -012°; TH: 125°; MC: 139°; DEV: 002° ; Care sunt: ​​TC, MH și CH?

79 / 213

NAV_20. Codul Q corect pentru o direcție adevărată dintr-o stație VDF este:

80 / 213

NAV_205. Ce informații instantanee pot fi obținute de la echipamentele radar terestre?

81 / 213

NAV_11. Unghiul dintre câmpul magnetic al Pământului și orizontală este denumit:

82 / 213

NAV_68. Receptorul VOR afișează:

83 / 213

NAV_8. Zburați și mențineți o poziție de 020 ° C cu 5 ° deviere la dreapta. Din cardul busolei știți că abaterea este de 3 ° E, variația magnetică în zonă este de 4 ° W. Care este adevărata direcție a aeronavei?

84 / 213

NAV_37. Având în vedere următoarele detalii, calculați viteza vântului:

85 / 213

NAV_49. Care dintre următoarele instrumente de navigație utilizează frecvențe în banda VHF?

86 / 213

NAV_194. Când emițătorul și receptorul se îndepărtează unul de celălalt …

87 / 213

NAV_177. Se dau:; QDM: 134° VAR: 5° W ; QTE este egal cu …

88 / 213

NAV_132. Se dau:; Curs adevărat de la A la B: 283°. Distanța la sol: 75 NM. TAS: 105 kt.; Componentă vânt frontal: 12 kt.;Ora estimată de plecare (ETD): 1242 UTC.; Ora estimată a sosirii (ETA) este de …

89 / 213

NAV_48. Dacă o aeronavă zboară spre sud de-a lungul meridianului 045° V de la latitudine 37° N până la 21° 45’ S.; Ce distanță este parcursă în i) mile marine ii) mile statutare și iii) kilometri?

90 / 213

NAV_201. Echipamentul de măsurare a distanței (DME) determină distanța pe baza principiului …

91 / 213

NAV_90. Care este distanța cercului mare dintre două puncte A și B pe ecuator atunci când diferența dintre cele două meridiane asociate este exact un grad de longitudine?

92 / 213

NAV_103. Unghiul dintre cursul magnetic și cursul real se numește …

93 / 213

NAV_44. O aeronavă urmărește un NDB menținând o directie de 040 cu 9° deriva a portului.; Ce direcție ar trebui să indice indicatorul relativ al direcției (RBI)?

94 / 213

NAV_99. Termenul „amurg civil” este definit ca …

95 / 213

NAV_212. Când utilizați un GPS pentru urmărirea către următorul punct de parcurs, o indicație de deviație este afișată de o bară verticală și puncte în stânga și în dreapta barei. ; Ce afirmație descrie interpretarea corectă a afișajului?

96 / 213

NAV_150. O aeronavă urmează un curs real (TC) de 040° la o viteză constantă reală (TAS) de 180 kt. Vectorul vântului este de 350° / 30 kt.; Unghiul de corecție a vântului (WCA) este egal cu …

97 / 213

NAV_101. Se dau:; TC: 179°; WCA: -12°; VAR: 004° E; DEV: + 002°; Care sunt MH și MC?

98 / 213

NAV_136. Care este timpul de zbor necesar pentru o distanță de 236 NM cu o viteză la sol de 134 kt?

99 / 213

NAV_198. Unde se află aeronava în raport cu VOR? A se vedea anexa (NAV-022) ; Anexa 7

100 / 213

NAV_72. Rezervoarele de combustibil de pe o aeronavă conțin 40 de litri, cu un debit de combustibil de 9 USG pe oră, cât va dura până la evacuarea completă a rezervoarelor?

101 / 213

NAV_25. În ceea ce privește ilustrația de mai jos, care dintre următoarele afirmații este corectă?

102 / 213

NAV_182. Un pilot primește un QDR de 315° de la stația de sol VDF.; Unde se află aeronava în raport cu stația de la sol?

103 / 213

NAV_94. Soarele se deplasează cu 10° longitudine. Care este diferența de timp?

104 / 213

NAV_30. O busolă magnetică este cea mai precisă:

105 / 213

NAV_4. Când zburați spre un VOR pe 125 radial, pentru a obține indicații CDI (indicatii de deviere de la curs) în sensul corect, OBS ar trebui să fie setat la:

106 / 213

NAV_108. Se dau:; TC: 183°; WCA: + 011°; MH: 198°; CH: 200°; Care sunt VAR și DEV?

107 / 213

NAV_189. Gama de NDB-uri care transmit în gama de frecvență medie este cea mai mare …

108 / 213

NAV_42. Care este numele echipamentului aeronavei necesar radarului de supraveghere secundar?

109 / 213

NAV_171. Se dau:; QDR: 022° VAR: 10° E ; QTE este egal cu …

110 / 213

NAV_175. Se dau:; QTE: 203° VAR: 10° E; QDR este egal cu …

111 / 213

NAV_165. Undele radio în intervalul VHF (de ex. VOR) se deplasează ca …

112 / 213

NAV_86. Care este distanța dintre paralelele de latitudine 48° N și 49° N de-a lungul liniei unui meridian?

113 / 213

NAV_57. Aeronava dvs. menține un TAS de 121 de noduri și ajunge la punctul de întoarcere A la ; 1826 UTC. Punctul de întoarcere B este la 48 nm distanță folosind o traiectorie de 140° T. Calculați-vă ETA la B folosind un vânt prognozat de 200/20 kt.

114 / 213

NAV_158. O aeronavă zboară de la „A” la „B” (distanță 220 NM) cu o viteză medie la sol (GS) de 120 kt. Pleacă „A” la 1200 UTC. După 70 NM de-a lungul cursului de la „A”, aeronava este cu 5 minute înaintea programului planificat.; Folosind GS actual, care este ora estimată de sosire (ETA) revizuită la B?

115 / 213

NAV_116. 5500 m egal …

116 / 213

NAV_168. Ce echipament este necesar la bordul unei aeronave pentru a utiliza un dispozitiv de căutare a direcției VHF (VDF)?

117 / 213

NAV_146. Se dau:; Curs adevărat: 165°. TAS: 90 kt.; Vânt: 130° / 20 kt. Distanță: 153 NM. ; Adevărata direcție este egal cu …

118 / 213

NAV_28. Zburați și mențineți un traiectorie adevărată de 255° T cu 7° la dreapta. Variația magnetică din zonă este de 6° E, iar de pe cardul busolei știți că abaterea este de 2° V. ; Care este direcția busolei avionului?

119 / 213

NAV_6. Care este numele dat unei linii care traversează toate meridianele în același unghi?

120 / 213

NAV_110. Unghiul dintre nordul busolei și nordul magnetic se numește …

121 / 213

NAV_82. Cea mai scurtă distanță între două puncte de pe Pământ este reprezentată de o parte din …

122 / 213

NAV_33. Ce sistem de navigație radio funcționează utilizând principiul comparării fazelor?

123 / 213

NAV_120. Care sunt proprietățile unei diagrame Mercator?

124 / 213

NAV_162. Ce ajutor de navigație radio poate fi primit cu antena atașată? Vezi figura (NAV-017) ; Anexa 5

125 / 213

NAV_199. Aeronava este pe radială …; A se vedea anexa (NAV-024) Anexa 8

126 / 213

NAV_117. Care dintre elementele de pe lista de verificare atașată sunt legate de citirea directă a busolei?; A se vedea anexa (NAV-004) (1,00 P.) Anexa 2

127 / 213

NAV_140. Care este adevăratul curs (TC) de la Uelzen (EDVU) (52° 59? N, 10° 28? E) până la Neustadt (EDAN) (53° 22’N, 011° 37’E)?; A se vedea anexa (NAV-031) Anexa 3

128 / 213

NAV_202. Citirea DME este un …

129 / 213

NAV_69. Unghiul dintre câmpul magnetic al Pământului și orizontală este denumit:

130 / 213

NAV_21. O direcție VDF de clasa B este precisă pentru:

131 / 213

NAV_40.Ce interval este afișat pe afișajul DME din cabina?

132 / 213

NAV_24. Cum poate fi mărită raza radarului primar?

133 / 213

NAV_204. Utilizând radarul primar la sol, direcția avionului în raport cu antena este determinată de …

134 / 213

NAV_160. Să presupunem vânt zero și o aeronavă care coboară de la 7500 ft la 1200 ft cu o viteză medie reală (TAS) în timpul coborârii de 105 kt. Rata de coborâre (ROD) este egală cu 800 ft / min.; Timpul scurs va fi …

135 / 213

NAV_173. Se dau:; QDR: 067° VAR: 5° E; QDM este egal cu …

136 / 213

NAV_200. Intervalul unui VOR este afectat de …

137 / 213

NAV_123. Ce linii trebuie utilizate de pilot pentru a determina poziția aeronavei?

138 / 213

NAV_170. Se dau:; QTE: 229° VAR: 10° V ; QDM este egal cu …

139 / 213

NAV_104. Termenul „curs magnetic” (MC) este definit ca …

140 / 213

NAV_159. Să presupunem vânt calm și o aeronavă care coboară de la 9000 ft la 1500 ft. Rata de coborâre (ROD) este egală cu 1200 ft / min.; Timpul scurs va fi …

141 / 213

NAV_114. Care sunt unitățile de bază oficiale pentru distanțele orizontale utilizate în navigația aeronautică și abrevierile lor?

142 / 213

NAV_145. Se dau: ; Curs adevărat: 255°. TAS: 100 kt. ; Vânt: 200° / 10 kt. ; Adevărata direcție este egal cu …

143 / 213

NAV_59 Zborati spre un VOR pe radial 255. Pentru a obține indicații CDI în sensul corect, OBS ar trebui să fie setat la:

144 / 213

NAV_130. O aeronavă zboară cu o viteză indicată (IAS) de 150 kt la 8000 ft MSL. Conform regulii generale, viteza reală (TAS) este egală cu …

145 / 213

NAV_147. Se dau:; Viteza la sol (GS): 160 kt. Curs adevarat (TC): 177°. ; Vectorul vântului (W / WS): 140° / 20 kt.; Adevărata direcție (TH) este egala cu …

146 / 213

NAV_119. Dispozitivele electronice de la bordul unui avion au influență asupra …

147 / 213

NAV_180. Termenul QTE înseamnă …

148 / 213

NAV_76. Aeronava dvs. menține un TAS de 110 noduri și ajunge la punctul de întoarcere A la 0812 UTC. Punctul de întoarcere B este la 83 nm distanță folosind o traiectorie de 180° T. Calculați-vă ETA la B folosind un vânt prognozat de 150/40 kt.

149 / 213

NAV_29. Dacă o aeronavă zboară spre nord de-a lungul unui meridian de la latitudine 28° 30’ S până la 15° N, în mile marine ce distanță este parcursă?

150 / 213

NAV_111.Ce direcție corespunde „nordului busolei” (CN)?

151 / 213

NAV_178. Pilotul primește un QDR de 225° de la stația de sol VDF. Unde se află aeronava în raport cu stația de la sol?

152 / 213

NAV_1.    Un VOR este un radio de navigație ajutător care funcționează în ce bandă radio?

153 / 213

NAV_97. Cu Ora Central Europeană (CET) dată ca UTC + 1, ce oră UTC corespunde cu 1700 CET?

154 / 213

NAV_102. Unghiul dintre cursul real și traiectoria reală se numește …

155 / 213

NAV_127. Care este distanța de la VOR Brünkendorf (BKD) (53° 02? N, 011° 33? E) până la Pritzwalk (EDBU) (53° 11’N, 12° 11’E)?; Vezi anexa (NAV-031) (1,00 P.) Anexa 3

156 / 213

NAV_45. Paralele de latitudine:

157 / 213

NAV_133. Se dau:; Traseu adevărat de la A la B: 352 °. Distanța la sol: 100 NM. GS: 107 kt.; Ora estimată de plecare (ETD): 0933 UTC.; Ora estimată a sosirii (ETA) este …

158 / 213

NAV_83. Circumferința Pământului la ecuator este de aproximativ …; Vezi figura (NAV-002) ; Anexa 1

159 / 213

NAV_113. Termenul „linie agonică” este definit ca o linie de pe Pământ sau o diagramă aeronautică, conectând toate punctele cu …

160 / 213

NAV_172. Se dau:; QDM: 248° VAR: 10° W; QTE este …

161 / 213

NAV_7. O proiecție „Lambert” este utilizată cel mai bine pentru acoperirea:

162 / 213

NAV_152. Se dau: ; Curs adevărat: 270°. TAS: 100 kt.; Vânt: 090° / 25 kt. Distanță: 100 NM.; Timpul de zbor este egal cu …

163 / 213

NAV_17. Având în vedere următoarele detalii, calculați viteza vântului: ; TAS 110 NODURI ; VITEZA LA SOL 96 NODURI; DIRECȚIA ADEVĂRATĂ 165 NODURI; RUTA ADEVĂRATĂ 151 NODURI

164 / 213

NAV_138. O aeronavă zboară cu o viteză in aer reală (TAS) de 180 kt și o componentă de vânt de față ; 25 kt timp de 2 ore și 25 de minute. ; Distanța parcursă este egală cu …

165 / 213

NAV_174. Se dau:; QDR: 152° VAR: 5° V DEV: 5° E; QUJ este egal cu …

166 / 213

NAV_32. O aeronavă zboară între două puncte la 80 nm distanță, după 20 nm avionul se află la 3 nm la dreapta traiectoriei. Pentru a o îndrepta direct către destinație, ce corecție este necesară?

167 / 213

NAV_161. Care răspuns completează planul de zbor (celule marcate)? ; A se vedea anexa (NAV-014) ; Anexa 4

168 / 213

NAV_151. Se dau:; Curs adevărat: 270°. TAS: 100 kt.; Vânt: 090° / 25 kt. Distanță: 100 NM.; Viteza la sol (GS) este egală cu …

169 / 213

NAV_19. Destinația dvs. este la 80 nm distanță, trebuie să ajungeți în cel puțin 50 de minute. Dacă zburați la FL 50 și OAT este – 10 ° C. Care este CAS-ul minim calibrat al vitezei aerului necesar pentru a ajunge la ora dorită?; Să presupunem ca nu exista nicio componentă a vântului de cap sau coadă.

170 / 213

NAV_124. Care este radialul de la VOR Brünkendorf (BKD) (53° 02? N, 011° 33? E) la Pritzwalk (EDBU) (53° 11’N, 12° 11’E)?; A se vedea anexa (NAV-031) ; Anexa 3

171 / 213

NAV_210. Ce altitudine este transmisă de transponder în modul C?

172 / 213

NAV_34. Peste punctul aerian A conținutul de combustibil este de 17 USG. 19 minute mai târziu, peste punctul B, conținutul de combustibil este de 15 USG. Destinația dvs., C, este la 42 de minute distanță.; Presupunând că debitul de combustibil rămâne constant și o greutate specifică (Sp. G) de 0,72, cât de mult combustibil va rămâne, în lb, atunci când se regăsește peste punctul C?

173 / 213

NAV_179. Termenul QDR înseamnă …

174 / 213

NAV_186. Un pilot vrea să se apropie de un NDB pe QDM 090°. Aeronava zboară timp de aproximativ 5 minute cu o direcție magnetică (MH) de 095° și indicația RBI de 355°. După 6 minute, RBI indică 358°. ; Care afirmație este corectă?

175 / 213

NAV_87. Ce distanță corespunde diferenței de un grad în latitudine de-a lungul oricărui grad de longitudine?

176 / 213

NAV_209. Codul transponderului în caz de defecțiune a comunicației radio este …

177 / 213

NAV_176. Se dau:; QTE: 248° VAR: 10° W; QDR este egal cu …

178 / 213

NAV_153. O aeronavă urmează un curs real (TC) de 040° la o viteză constantă reală (TAS) de 180 kt. Vectorul vântului este de 350° / 30 kt.; Unghiul de corecție a vântului (WCA) este egal cu …

179 / 213

NAV_211. Câți sateliți sunt necesari pentru o determinare tridimensională precisă și verificată a poziției?

180 / 213

NAV_149. O aeronavă urmează un curs real (TC) de 040° la o viteză constantă reală (TAS) de 180 kt. Vectorul vântului este de 350° / 30 kt.; Viteza la sol (GS) este egală cu …

181 / 213

NAV_79. Care afirmație este corectă în ceea ce privește axa polară a Pământului?

182 / 213

NAV_73. O aeronavă zboară cu o viteză a aeriană indicată (IAS) de 92 de noduri la FL 60. ; OAT este cu 17° C mai mare decât ISA, care este viteza reală a aeronavei (TAS)? ; Ignorați erorile de poziție și instrument.

183 / 213

NAV_184. Ce echipament este necesar la bordul unei aeronave pentru a primi semnale de la un far nedirecțional (NDB)?

184 / 213

NAV_23. Precizia unui VDF poate fi redusă de:

185 / 213

NAV_169. Se dau:; QDM: 138° VAR: 10° E ; QUJ este egal cu …

186 / 213

NAV_84. Care este diferența de latitudine dintre A (12° 53’30 „N) și B (07° 34’30” S)?

187 / 213

NAV_193. Când emițătorul și receptorul se deplasează unul către celălalt …

188 / 213

NAV_46. Cu Soarele în vest, momentul în care partea superioară a Soarelui atinge orizontul este cunoscută ca:

189 / 213

NAV_55. Completați tabelul de mai jos. Din tabelul completat, care este direcția magnetică și durata pentru segmentul respectiv?

190 / 213

NAV_126. Având în vedere următoarele informații, care este poziția aeronavei la direcția transversală?; VOR LRCV (53° 02? N, 011° 33? E): Radial 320°; A se vedea anexa (NAV-031) ; Anexa 3

191 / 213

NAV_155. Distanța de la „A” la „B” este de 120 NM. La o distanță de 55 NM de „A” pilotul realizează o abatere de 7 NM spre dreapta.; Ce schimbare aproximativă de curs trebuie făcută pentru a ajunge direct la „B”?

192 / 213

NAV_63. O aeronavă parcurge distanța de la NDB și menține o traiectorie de 090 cu 8° de derivație a portului.; Ce direcție ar trebui să indice indicatorul relativ al direcției (RBI)?

193 / 213

NAV_52. Nivelul și precizia transmisiilor VHF sunt degradate de:

194 / 213

NAV_2. Receptorul VOR din aer:

195 / 213

NAV_141. Un avion zboară la aFL 75 cu o temperatură a aerului exterior (OAT) de -9° C. Altitudinea QNH este de 6500 ft. Altitudinea adevărată este egală cu …

196 / 213

NAV_39. Destinația dvs. este la 77 nm distanță, trebuie să ajungeți în cel puțin 42 de minute. Dacă zburați la FL 50 și OAT este de + 10 ° C? care este valoarea minimă CAS calibrată pentru a ajunge la ora dorită? Să nu presupunem nicio componentă de vânt de cap sau coadă.

197 / 213

NAV_38. Aeronava dvs. menține un TAS de 94 de noduri și ajunge la punctul de întoarcere A peste 1450 UTC. Punctul de cotitură B este la 102 nm distanță folosind o traiectorie de 010 ° T. Calculați-vă ETA la B folosind un vânt prognozat de 220/25 kt.

198 / 213

NAV_142. Care este distanța de la Neustadt (EDAN) (53° 22’N, 011° 37’E) la Uelzen (EDVU) (52° 59? N, 10° 28? E)? A se vedea anexa (NAV-031) Anexa 3

199 / 213

NAV_36. Completați tabelul de mai jos. Din tabelul completat, care este poziția magnetică și durata pentru întreg segmentul?

200 / 213

NAV_213. Ce se înțelege prin termenul „navigație terestră”?

201 / 213

NAV_167. Un senzor de direcție VHF (VDF) poate determina …

202 / 213

NAV_31. Echipamentele asociate radarului de supraveghere secundară (SSR) sunt:

203 / 213

NAV_66. Zburați și mențineți o directie de 179° C cu 11° deriva la dreapta. Din cardul busolei știți că abaterea este de 4° V, variația magnetică în zonă este de 9° V. Care este adevărata traiectorie a aeronavei?

204 / 213

NAV_139. Se dau: ; Viteza calibrată de aer (CAS): 155 kt. Nivel de zbor (FL) 80. ; Temperatura aerului exterior (OAT): + 15° C. ; Viteza de aer adevărată (TAS) este egală cu …

205 / 213

NAV_67. Dacă o aeronavă zboară spre nord de-a lungul unui meridian de la latitudinea 05° 30’ S până la 32° 30’ N. Ce distanță este parcursă în kilometri?

206 / 213

NAV_156. Un avion are o poziție de 090°. Distanța care trebuie parcursă este de 90 NM. După 45 NM, avionul se află la 4,5 NM nord de traseul de zbor planificat.; Care este direcția corectată pentru a ajunge direct la aerodromul de sosire?

207 / 213

NAV_43. Un far non-direcțional (NDB) este:

208 / 213

NAV_135. Un avion parcurge 110 NM în 01:25.; Viteza la sol (GS) este egală cu …

209 / 213

NAV_166. Undele cvasi-optice călătoresc …

210 / 213

NAV_183. Gama VDF depinde de …

211 / 213

NAV_65. Apusul Civil seara este de la:

212 / 213

NAV_190. Efectul țărmului este cel mai mare cu propagarea undelor radio …

213 / 213

NAV_131. Se dau:; Traseu adevărat de la A la B: 250°. Distanța la sol: 210 NM. TAS: 130 kt.; Componenta vântului frontal: 15 kt.; Ora estimată de plecare (ETD): 0915 UTC.; Ora estimată a sosirii (ETA) este …

Your score is

0%